13 December

Vaknade av att klockan ringde vid 6 imorse och jag bara inte orkade gå upp, så jag låg kvar i sängen och sov istället för att följa med på Alice Luciafirande. Jag tror nog att jag kommer hinna med ett par stycken luciafirande dom kommande åren. Nu har jag iaf vaknat, eller jag vaknade vid 10 tiden och har sedan dess ätit frukost och kollat på Våra Bästa År.

Nu ska jag sitta och maila lite till ett par stycken och betala in pengar till en tjej som jag köpt en sak av. Efter det känner jag för att kolla på Eclipse. Jag har inte hunnit se den än, så ska nog göra det idag. Jag har ju läst alla Twilight-böcker så vet ju redan vad som händer, men det är alltid roligt att se filmerna med.

Ikväll är det handbollsträning och paketspelkväll med tjejerna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0