Ingenting är omöjligt

Åhh, vad livet leker. Har haft ett till kalas för Alice och jag lyckades faktist hålla mig borta från tårtan. Jag orkar inte med mer tårta nu, blä... Nu tillbaka till varför livet leker. Jag var i kontakt med Delfino Hamam ikväll och nu har jag bokat tid för oss hos dom på torsdag morgon klockan 9. Blir en tidig första morgon i Alanya, men vad gör det när man ska bli ompysslad och grejad med tillsammans med sina underbara tjejer. Sen är det bara en hel dag kvar i Sverige innan vi åker till jkpg flygplats på onsdag eftermiddag. Sen flyger vi till Alanya, såååå underbart! Jag längtar så in i helvete och det kan inte komma på en bättre tid än nu. Jag vill bara åka, åka, åka nu!! :)

Nu ska jag kolla på Fångarna på fortet som börjar idag igen och sen ska jag kolla på Time Out som tv4 börjar sända igen! :) Sen ska jag duscha och sova. Imorn vet ja inte vad jag ska göra, jobba?? kanske, eller packa ska jag iaf, det är en sak som är säker :) Puss&kram på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0