30 april

Nu är jag tillbaka i Vadstena igen. Åkte in hit vid 7 imorse och när jag kom fram bytte jag om och gick ut och gick. Var nere på jobbet och hämtade mitt simhallen-kort (äntligen!) och sen bad jag om ett arbetsintyg som jag ska skicka med till ansökningen på utbildningen. Nu har jag precis ätit lite äggfrukost, så nu står jag mig till kvällen då emilia och jag ska äta nåt smarrigt. Men nu ska jag kolla på Efterlysttv3play, sen blir det full rulle. Ska duscha, raka benen, ha inpackning i håret, måla naglarna, ta på mig nåt vettigt, sminka mig, göra iordning mig och en massa annat innan jag ska åka till motala. Vad ska alla ni andra hitta på ikväll??





Kommentarer
Postat av: Sanna

ses vi ikväll? :)

2010-04-30 @ 12:56:06
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/
Postat av: hannah

absolut sanna! emilia och jag ska äta hemma, men sen kommer vi till marcus. Ska du ut sen eller??

2010-04-30 @ 15:23:15
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0