24 april

Hinner skriva ett par små rader innan jag sticker till jobbet. Jobbar som sagt mellan halv8 och halv12 idag. Ett litet kort pass, känns lite trist. När man väl är på jobbet skulle man lika gärna kunna jobba tio timmar eller nåt sånt. Usch, vad jobbigt det var att gå upp idag. Eller jag har inte problem med att gå upp, men jag har inte sovit nåt inatt. Har legat och kollat på klockan hela natten och när man ser att den börjar närma sig till att man ska gå upp får jag panik. Har väl kanske sovit två hela timmar max, sen har jag legat och oroat mig för nåt, vet inte vad?? Men nu ska jag iaf borsta tänderna, sen cykla ner till jobbet. Får se om det blir träning efter det, eller en fika på stan. Det beror på vädret. Hockey i eftermiddag iaf :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0