29 december

Om jag glömt att berätta det så har min familj köpt ett nytt hus som vi flyttar in i i mitten på februari. Så nu håller vi på att renovera för fullt. Det är faktist riktigt kul. Det är roligt att få flytta in i ett hus som man vet att man har varit med och gjort fint :) Så idag har jag målat typ 58miljoner väggar med vit färg. Det blir nästan helvitt hus med någon fondvägg i varje sovrum. Det blir ett par väggar att måla. Huset är sju rum och kök stort och så är det ytterligare ett stort rum på övervåningen. I mitt rum blir det 3 vita väggar och en knallROSA vägg, mmmm, det gillas!! Men nu ska jag tvätta bort min färg från händer, ansikte och allt annat man kan ha färg på.




Senare blir det ett ARGT DAGENS BAJS inlägg. Missa inte det!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0