LÖRDAG

Skulle ta lite kort på min make up som jag har ikväll, men som en del av er säkert läst på min facebook så är kameran på fånen helt störd! Den tar kort när den vill, ibland startar den inte och den använder blixt när han vill. Så här kommer då lite olika bilder, några utan blixt, några med blixt, någon lite mer orange än den andra och någon mer ljus och ofärgad. Ja, ni fattar, det är inte lätt att ta vettiga bilder! Har iaf en ganska så extrem sotning med mörkblått, eyeliner och mascara. Mycket ögonmake och nästan inget på läpparna.

Vad ska du ha den här maken till då kanske ni undrar... Jo, om en halvtimma kommer Elin och hämtar upp mig. Då ska vi åka in till Motala, hem till Martina och fira henne med underbara tjejer. Det blir tacos och partaj, säkert utgång med! Jag tror på en fantastisk lördag!! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0