HERE WE GO AGAIN

Då var det dags igen. Tredje terminen på förskollärarprogrammet drar igång imorn! Satt precis och läste igenom höstens kurs och veckoplaneringar och det ser ut att bli en riktigt rolig höst. Sånger, ramsor, dans och böcker verkar det bli mycket av i det kommande halvåret. Känns roligt att det blir mycket praktiska saker och ser redan fram emot första trippen till Karlstad i slutet på september.

Så det kanske är dags att hoppa i säng och få lite sömn. Imorn hämtar Stina upp mig och vi far mot Tranås igen :)

Tyvärr tjejer så har jag fortfarande inte köpt mig någon ny dator. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt tjejer. Skäms alltid lika mycket när jag sätter igång min allmänt tröga och tjutande dator som vi alla får tinnitus av! Det är ju tur att vi älskar varandra så mycket, så att ni står ut med det ;) Nu är det tydligen också trojaner i den med. Vad nu det är?! Det ska iaf inte vara bra, haha!!

Men slut pratat. Puss & Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0