LAILA "FUCKING" BAGGE

KALLSVETTIG, ANDNINGSSVÅRIGHETER OCH ILLAMÅENDE...

Nej, det beror inte på förkylningen, utan det beror på ROCK BY SWEDEN!!!

Var nere på stan en sväng efter att jag varit hos tandläkaren. Jag skulle bara till apoteket och handla tandtråd och tandkräm, men hamnade sedan på Kopp&Kanna för att handla en grej. Sen tänkte jag att det var lika bra att gå en liten sväng på stan eftersom det var ett bra tag sen jag kollade runt där nere. Jag gick förbi Jenny's smycken och det var som att skyltfönstret bara skrek på mig! I ett fönster hade hon fått in Rock by Sweden smycken av Laila Bagge!! Jag höll på att dö!!  Det måste vara dom snyggaste smyckena som gjorts i hela världen alltså. Jag bara drogs in i butiken och var bara tvungen att handla nåt. Inte kunde jag lämna affären utan att inte få med mig nåt, det var totalt omöjligt. Har aldrig haft den känslan förut, men jag skulle bara ha nåt. Ett tag tänkte jag gå ut på gågatan och sälja mig själv för att få in pengar till allt i butiken, men tror inte att det skulle vara så uppskattat i Vadstena, haha. Men om jag bara kunde få in 3000kronor så jag kunde köpa det stora halsbandet med massa dödskallar på, så skulle jag vara den lyckligaste människan i världen. Så om det finns någon som vill antasta mig för 3000 så ring! HAHA. Egentligen ville jag ha allt, precis allt, men jag var tvungen att välja nåt. I nästa inlägg kommer jag visa bilder på allt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0