Time to say goodbye!

Så nu har jag gjort allt som jag skulle göra innan träningen börjar. Jag har fixat till tävlingarna och sen har jag och Alice fixat med priserna. Fick hem min kamera idag efter att den vart på reparation i någar veckor. Har egentligen inte använt den på flera månader, men tänkte att det var dags att laga den innan garantin går ut. Iaf så fick jag som sagt hem den idag. Dom hade gjort nån kalibrering på den (fråga mig inte vad det är?) och sen rekommenderade dom att jag skulle köpa nya batterier till den. Tänkte att det kanske jag kan göra, så letade upp dom batterierna som dom sagt att jag skulle ha på internet. Max ett par hundra får det kosta tänkte jag, men när jag hittade dom så kostade dom 500 kronor. Det är det inte värt det, så jag hoppas att den funkar med de andra batterierna ändå. Om den nu gör det, tänkte jag ta lite kort ikväll på träningen. Nu ska jag snart byta om till min outfit för kvällen. Det blir tuperat hår, fult smink och morgonrock. Sen ska jag göra iordning Samuel med, han ska bli tjej, haha. Skriver mer senare ikväll när jag kommit hem och hoppas att jag kan lägga in några bilder med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0