Shopping

Eftersom djurgården hade en sån dunderledning i hockeyn så har Karin och jag kunnat sitta och kolla lite kläder på internet. Mest från Halens, men från HM med. När jag får lön ska jag klicka hem lite grejer, två bikinis och kanske en klänning och ett linne. Lägger in bilder på det nedan. Karin skulle väl köpa två BH:s och matchande trosor till, och ett linne, ett lakan och massa annat som jag inte kommer ihåg. Så blir lite slösande av pengar i slutet på veckan. Men jag ska ju börja simma nu med på mitt gratis sim-kort som jag får genom jobbet, så behöver verkligen nya bikinis.



Nu ska jag kolla dagens avsnitt av Stjärnkockarna, sen ska jag sova. Imorn bitti blir det promenad och efter det dusch och sen ska jag nog åka med Karin in till motala en sväng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0