LÖRDAG

Sorry för dålig uppdatering idag. Jag har haft fullt upp hela dagen, så därför har inte haft tid att blogga. Har varit med min underbara familj hela dagen, så har faktist lagt datorn åt sidan med flit. Började dagen med pepparkaksbak. Det blev både vanliga pepparkakor och pepparkakshusbygge. Det är alltid mysigt att baka pepparkakor och samtidigt lyssna på julmusik. Bild på vårat hus har ni längre ner. Det blev ett lite annorlunda hus iår. Alla fick göra en del av taket själv. Samuel, Alice och Samuel valde att dekorera traditionellt med non-stop, medans jag valde SourCreme and Onion chips! Jag tyckte det passade riktigt bra :) Kan tänka mig hur gött det blir när man krossar det i Januari, haha! Efter pepparkakorna gick vi ut och åkte pulka i våran backe. Det var jättekul :) Sen har det varit perfekt väder och temperatur idag med.

På eftermiddagen var vi i Katarinaskolans gympasal. Pappa, Samuel och Colin körde innebandy och fotboll, medans jag tittade på. När vi kom hem spelade Samuel och jag WallStreet. Jag tror det var han som vann, men vi spelade och spelade, så jag vet inte hur det slutade till slut.

Åt lite god mat innan vi spelade bingo. Jag lyckades inte vinna nånting som vanligt. Samuel vann hela tiden, så han ska få skrapa min trisslott jag har i plånboken. Han är ju sån tur så jag vet inte vad... 
Efter det har vi suttit i soffan och kollat Så mycket bättre och På Spåret från igår. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig!
Handbollsmatch imorn :)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0