1 april

Jaha, då är dagen här som man får passa sig för att bli lurad. Jag har inte kommit på nåt bra aprilskämt att köra på någon, så blir nog inget med det. Jag läste i Vadstenatidningen precis och dom hade ju som vanligt lagt in en nyhet som aprilskämt. Den handlade om att Piraterna skulle få konstgrus på speedwaybanan. Det lät lite konstigt tycker jag. Sen när jag läste vidare hade dom fått in lite vitsiga namn såsom Itsaj Oke (It's a joke) och First Lirpa (första april). Snacka om att första april alltid tas på allvar, eller inte alls på allvar, beror på hur man ser det, haha. Aja, nog pratat om första april. Åkte ju som sagt till Vadstena på morgonen och då bara öste det ner. Så det har inte blivit någon promenad idag. Men så fort som simhallen öppnar ska jag knalla dit och simma en sväng. Får se hur det blir ikväll. Vet inte riktigt än.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0