LÖRDAG

Då har det varit dött här ett tag igen...
Men idag är det första december och under julens månad brukar det bli lite roligare att lägga in bilder.
Jag ska försöka göra något inlägg i veckan iaf.

Idag började jag dagen med att åka bort till Pappa och Emma.
Vi kollade på Mysteriet på Greveholm med barnen och åt god frukost med skinksmörgås och gröt.

När jag kom hem gjorde jag iordning min adventsljusstake. Imorgon får jag tända första ljuset :)
På bilderna är alla ljus tända, men det är endast för att jag ska bränna lite på dom i förväg.
Inte vet jag egentligen varför.
Men jag tyckte den blev jättefin!! Jag har använt en stor, svart bricka av trä som jag fått av mormor.
Sedan köpte jag riktigt stora blockljus på stan i torsdag och har dekorerat med grankvistar.
Den är riktigt maffig i verkligheten. Den är nog kanske en halv meter stor :)


Ska göra mig färdig för kvällen redan innan klockan 4.
För då ska jag knalla över till sporthallen och kolla när herrarna möter Motala igen.
Hoppas verkligen på en bättre match från VHFs sida än förra helgen!
 
Direkt efter matchen åker Karin och jag in till Emilia i Motala.
Vi ska käka lite mat och göra oss iordning för kvällens härligheter.
Ikväll är det då äntligen dags för lite partaj igen! Marcus har 25-årsfest hemma hos sig.
Jag hoppas på en riktigt bra lördag!!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0