WEEKEND

Då var det lördag och jag har haft en jättebra vecka.

- Var i Tranås i måndags
- Jobbat med min skriftliga uppgift
- Kollade Speedway i tisdags där Piraterna tog sig till final
- Jobbade på Solrosen onsdag, torsdag och fredag
- Varit i Sporthallen onsdagkväll, torsdagkväll och fredagkväll
- Skolhandbollen där alla matcher slutat bra
- Samuel och Alice har sovit hos mig
- Fredagsmys med fotboll, Idol och Doobidoo

Ja, så idag är det då lördag. Jag har hunnit göra min sås som jag ska ha med mig ikväll och målat naglarna. Jag ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig iordning, men först ska jag ner till källaren och hämta upp lite höst/vinter kläder. Känner att jag kommer behöva en bättre jacka ikväll. Det börjar bli kallt nu ju.

Ikväll blir det Kräftskiva igen! Det får absolut inte bli lika många snaps ikväll som jag drack förra lördagen. Det var katastrof, haha, men jag hade det jättekul. Så hoppas på en minst lika bra kväll ikväll. Åker in till Emilia i Motala runt 5 och efter det åker vi vidare till Sanna för partaj :) Utgång eller inte?! Vi får se!




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0