LÖRDAG

Uppe tidigt idag med, men det funkar ju när man ska göra något annat än jobb och plugga. Har ätit frukost, gjort iording mig och har även hunnit med att lägga i en tvätt. Var nere i förrådet samtidigt som jag fixade med tvätten och då plcokade jag upp mina boots. Känns tragiskt att behöva ta upp dom nu, hur mycket jag än älskar att ta på mig dom. Men det är tyvärr dags för dom nu. Fast inte nästa vecka, då ska jag gå naken med flipflops hela veckan :) 

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. Om tio minuter kommer Pappa och hämtar upp mig. Då ska vi åka till Linköping. Samuel har fotbollsmatch och jag tror att vi hinner kolla på den. Men först och främst ska vi gå på stan. Jag verkligen måste hitta en bikini och växla pengar. Så det är det jag ska hitta på idag. Ikväll blir det lugnt :) Vi hörs!





Tyler Blackburn :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0