EYELINER

Hej på er... Jag sitter och funderar på att byta min eyeliner.
Jag har just nu Precision Eyeliner från FACE och jag trivs bra med den.
Men är lite sugen på en Cake Eyeliner.
Många säger att det är mycket bättre, men lite svårare att använda.
Om du använder en eyeliner vill jag gärna veta vad du tycker är bäst :)




             
Precision Eyeliner                                                                Cake Eyeliner
             (Som jag använder just nu)                        Som man målar på med hjälp av pensel                         



 

Gel Eyeliner                                                                       Liquid Eyeliner  



Eller man kanske ska testa någon av dom här??


Väldigt intressant inlägg... Eller inte, haha!!!




Kommentarer
Postat av: Erikasmakeup

Helt klart den från makeupstore hanna!!!! KÖP DEN :) puss & kram

2011-09-30 @ 01:12:13
URL: http://erikasmakeup.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0