NEW

Resultatet från frissan dyker upp i helgen. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, så måste ta lite hjälp av mina tjejer imorn och fixa till det. Just nu är det lite för grått och nästan lite grönt. Det är inte så illa som jag skriver det, men det är inte så snyggt. Jag tycker det är lite pinsamt att ringa frissan och klaga. Så jag försöker ordna det själv imorn kväll istället. Men så många olika färger som jag haft i håret genom åren, så finns det inget som inte jag kan bära upp. Jag gillar att testa lite nytt, ibland lyckas det ibland inte. Men det blir nog bra ändå :)
Nu ska jag sova. Imorn blir det renskrivning och sedan skicka in mitt arbete. Mys med Amanda och Emilia på kvällen med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0