LÖRDAG

Jag kanske borde ändra mitt motto till:
IBLAND KANSKE DET ÄR LIKA BRA ATT HÅLLA KÄFT!?



Ja, ni kanske undrar vart det där utbrottet kom ifrån, men det behöver vi inte ta upp här. Jag kan ju nämna ett litet tips till alla, ibland är det bättre att ljuga än att säga sanningen, för alla kan inte ta den!
Esch, skiter vi i det.
Sov hemma hos Pappa och Emma inatt eftersom jag hade hand om Alice igårkväll. Åt lite frukost där och sedan åkte vi bort till sporthallen för att kolla på Colins handbollsträning. Nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska duscha eller inte... Jag ska till sporthallen och kolla på herrarnas match vid 4, sedan ska jag hem till mamma och äta lite mat ikväll. Blir nog en sväng in till Emilia i Motala ikväll med. Lite goa tjejer är där ikväll, så ska väl umgås lite! Så därför sitter jag och funderar på om jag ska orka duscha eller inte. Jag ska ju liksom inte hitta på något speciellt :P Vi får se vad jag bestämmer mig för. Blir inte jättesent ikväll ändå, tidig handbollsmatch med storgrabbarna imorn.

Hejs på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0