FREDAG

Efter ett par timmars slit nu på förmiddagen,
så har jag fått in min andra examinationsuppgift till Karlstad :)
Kändes rätt så bra den här gången med, så hoppas på högsta betyg här med.
Men innan jag började skriva trodde jag att det svåraste var att få ihop så mycket text som man ska ha med,
men så fel man kan ha.. Det svåraste är att få ner texten till det som det ska vara.
Det blir alltid för mycket text.
Men jag håller mig till rätt antar ord, istället för att stirra sig blind på hur många A4-sidor det blir.
Men nu känner jag mig duktig, så nu ska jag njuta av att det är fredag!

Ikväll ska jag unna mig lite vitt vin och räkor med Amanda och Emilia :)
Lite Idol och någon film ska ses med. Sedan måste vi fixa till mitt hår.
Just nu ser det för jävligt ut, det är säkert....
Så planerna för ikväll är att bara ÖSA i en massa blekmedel!
Ska försöka få samma resultat som jag hade innan jag var hos frissan.
Så ska försöka bli så blond som möjligt. Innan imorn ska jag se någorlunda okej ut i håret!!
Tur att jag har ett hår som tål mycket och att jag inte är så rädd av mig med mitt hår ;)




Men ni får ha en kanonbra fredag folket :D

Någon som ska ut imorn till Harrys???



 
Vill ha tillbaka mitt blonda hår , annars är min nödlösning att jag får jag bli brunhårig igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0