FREDAG IGEN

Då har ännu en vecka gått och vad har jag gjort?! Inte alltför mycket faktist. I måndags var jag i Tranås som vanligt. Vi fick faktist mycket gjort och det var en bra dag :) Förutom att jag började bli lite förkyld och det har hållt i sig i veckan. Lite bättre ibland och lite sämre ibland. Tisdag och onsdag har jag på dagarna börjat med min andra ex-uppgift och på kvällarna har det varit handboll. Igår jobbade jag på Katarinaskolan och efter det var det handbollsträning igen. 

Nu ska jag åka bort till Emma och hämta bilen och efter det åka in till Motala. Jag ska gå en sväng på stan, åka till Maxi och handla och sedan åka förbi Farmor en sväng med lite te. Jag har varit rätt så duktig på att hålla i pengarna den här månaden (kan bero på att jag inte varit ute någon helg än), så därför ska jag idag unna mig något i sminkväg. Sugen på lite nytt i sminkväskan :)

Ikväll blir det lugnt. Vet inte om jag åker till Mamma eller till Pappa, det märks! Imorn blir det också lugnt. Först blir det både damernas och herrarnas match i sporthallen. Efter det vill Emilia att jag ska vara med till Motala och partaja, men jag är inte sugen på det. Får se om det kanske blir en filmkväll eller nåt istället. Söndag är det handbollsmatch med grabbarna igen :)

Vi hörs!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0