SJUK

Just nu känner jag mig precis som på bilden här nere.



Det började i lördags. Hade ont i hela kroppen och var helt slut. Så sov jättemånga timmar när jag kom hem från Motala. Kände mig helt okej igår på dagen när jag var i sporthallen, men på kvällen så blev det värre igen. Fram tills igår kväll har det "bara" varit värk i kroppen och trötthet, men igår började jag hosta som bara den, fick ont i halsen och blev snorig. Så inatt har jag sovit jättedåligt :/ Känner mig inte ett dugg piggare idag tyvärr... Så vad ska jag hitta på här hemma idag då? Det får väl bli en massa tv-timmar, dator och sömn. Skulle behöva bli frisk tills imorn, men just nu är det inte så troligt... Men ska göra mitt bästa.

Vi hörs!



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0