SILVER

Testade mina nya Easy On Nail Foil från Viva LaDiva idag.
Alltså den där blanka ytan är ju hur snygg som helst,
det är bara trist att hur mycket man än trälar med den så får man det inte helt rakt.
Det är bubbligt överallt och tråkigt. Så därför tog jag bort det efter en timma.
Orkade inte se hur knöligt det var. Så det var lite bortkastade pengar.
Jag rekommenderar alltså inte dom här tyvärr, hur snygga dom än är...

Jag kommer fortsätta med mina andra Easy Ons som inte är från Viva LaDiva, utan något annat märke.
Kommer inte ihåg vad det heter just nu. Dom är iaf lite bättre och lite billigare :)






Det kanske inte syns så mycket på bilderna att det är fult.
Men om ni kollar riktigt noga i kanterna så är det inte alls snyggt tyvärr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0