Home

Hemma från Karlstad, vilket jag iofs har varit nu ett tag idag. Har haft två kanonbra dagar, både på universitetet, på hotellet, i bilen och på stan igår kväll. Vad jag köpte igår kommer upp på bloggen imorn under dagen. Men en sak som jag ska visa nu är en ny sminkväska som jag köpt. Ville ha en väska med många fack så det får plats mycket saker. Den behövde inte vara så smidig för jag kommer inte bära med mig den. Då lastar jag över det jag ska ha med mig i en liten nessesär istället. Då hittade jag den här :) Den var billig och hade lagom många fack. Hittade den på Lindex och den var billig :) kanske inte syns på bilden att det är ordning i väskan, men det är en stor skillnad från förut! Känner mig så nöjd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0