A NEW WEEK AHEAD!

Då har det varit ytterligare en söndag igen... Hade en jättebra kväll igår, men det har jag ju redan nämnt. Känns lite konstigt att det har gått en hel helg och jag har inte varit varken i sporthallen eller ishallen. Var i ishallen en sväng i fredags kväll, annars har det varit en sportfri helg. Lite trist.. Idag har jag bara tagit det lugnt. Var hemma hos pappa förut, åt lite mat och spelade spel. Nu sitter jag hemma i soffan och har gjort en presentation av mig själv som jag ska ha med mig imorn. Då kanske ni undrar: Vad ska hon göra imorn??



Jo, imorn börjar min Vfu, alltså min verksamhetsförlagda utbildning eller praktik för er som inte förstår vad Vfu är. Jag kommer att vara på Gullvivan Saltkråkan i fem veckor varje dag för att lära mig en massa nya saker. Känns lite konstigt att inte vara vikarie utan vara student nu när man kommer. Har lite uppgifter som jag ska göra, men inte lika mycket ansvar som när jag är där som vikarie. Nu är jag där för att lära mig nya saker! Längesen man jobbade heltid under 5 sammanhängande veckor. Men det kommer bli kul!

Så nu är det dags att gå och lägga sig. Vi hörs!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0