THE END




Sitter i soffan hemma hos mamma och gör ingenting. Jag börjar inte jobba förens kl 12, så hade lite sovmorgon. Men inte kunde jag sova för det. Vaknade till och från sedan kl6 imorse. Jag gick upp straxt efter 8. Då hade jag ingen mer lust att ligga kvar i sängen och snora. Det är så träligt att sova när man är täppt i näsan, allt blir så himla mycket jobbigare. Sen att man inte sover hemma i sin egen säng och inte har nässpray och tabletter på nattduksbordet gör det ju inte lättare. Så jag gick upp tidigt trots att jag säkert hade kunnat sova ett par timmar till. Hela den här veckan har jag börjat rätt så tidigt, runt 7tiden, så då är kroppen inställd på att gå upp vid 6tiden. Därför kanske den inte ville sova längre än till 8 idag.

Egentligen skulle jag ha gjort nåt vettigt av den här förmiddagen, men jag har inte orkat med det. Har bara suttit här och inte gjort nåt. Jag tänkte se på ett avsnitt av Glamourama, sen vet jag inte vad mer. Ska väl göra iordning mig sen med. Men det är ju liksom drygt två timmar kvar tills jag börjar jobba.
Men vi får höras senare när jag kommer hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0