SÖNDAG

Jaha, skriver som Elin och jag brukar prata om. Nu är den hemska lördagsångesten borta, men har förvandlats i den lite mindre söndagsångesten. Varför är då lördagsångest värre än söndagsångest kan man då undra?! Jo, för på lördagen inser man att man har bara en morgon kvar att sova länge och att det snart är måndag, men på söndagen så har man liksom inget val, utan det är bara att acceptera att det är måndag imorgon. Därför är lördagsångest värre än söndagsångest. Någon som håller med mig? Mer än Elin då.

Nog tjatat om det, idag blir det ett besök hos Farmor i Motala, lite fotbollKungsvalla och sen lite fotboll i Mjölby senare i eftermiddag. Så sport, bara en massa sport. Det är kul tycker jag :)
Så det är vad jag ska göra idag. Vad ska ni andra göra??








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0