MOTALA

Då har typ halva lördagen gått och vad har jag gjort?! Jo, jag har varit ute i trädgården och rensat rabatten på framsidan. Pappa och jag har hjälpts åt och är man två stycken så går det faktist väldigt fort. Sen blir det ju rätt så mycket snyggare när allt "skräp" är borta. Känns lite tomt just nu, men det ska dit en massa stenar och annat. Jag vill ha en vit gammal bänk där med, får se om jag får min vilja igenom. Ska ju inte bo kvar här så länge, så vi får se. Skönt att vara ute och få frisk luft med :)

Nu är jag redo för att åka in till Motala. Där ska jag äta på någon restaurang med Emilia och Elin, sen ska vi kolla på alla fina som går balen. Det är alltid kul att se vad alla har för klänningar och frisyrer. Det är endast därför jag går dit! Bra väder verkar det bli med.

Kan lova att jag kommer ta en del bilder som jag visar er när jag kommer hem.






Lite guld-gul-inspirerad sminkning idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0