FREDAG

Hej på er! Nu var det ett tag sen. Eller rättare sagt typ fem dagar eller nåt sånt. Nu är det helg igen och jag tänker faktist inte sitta här och skriva ikväll. Det har varit en riktigt bra kväll med grillning och lite allmänt svenskt fredagsmys med familjen. Det ska väl fortsätta så i någon timma till innan jag ska gå och lägga mig. Är väldigt trött.

Är inte så sugen på att sitta och blogga längre, så blir nog inte så mycket av det imorn heller. Ska in till Motala imorn, äta med Emilia och Elin och sen kolla in balen för 92:orna. Så jag kan nästan lova att det dyker upp många fina bilder här imornkväll. Det gillas hoppas jag! Ha det bra :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0