FREDAG

Fredag igen :) Den här veckan har gått riktigt snabbt den här med. Var ju ledig i måndags och då passade jag på att köpa mig en lägenhet bara sådär. Jag är ju lite av en spontanshoppare vad jag än handlar, så varför skulle det vara annorlunda när jag handlar lägenhet. Kommer nog bli riktigt bra det här. Sitter och planerar i huvudet hela tiden hur jag ska ha det när jag flyttar. Tänk om man kunde vinna en massa pengar, så man kunde handla allt man ville. Men man får ta lite i taget :)

Idag har jag jobbat och sen var jag nere på Systemet, handlade lite tills imorn, sen åkte jag hem. När jag kom hem kollade jag på Big Brother med Samuel och Lukas, sen tog jag en dusch. Nu har jag fönat, plattat håret och tagit på mig kläder. Ville vara rätt så färdig tills hockeyn började. Nu har jag bara sminkning kvar tills jag är färdig.

Ikväll blir det ett mycket trevligt besök nere på Valven. Lite mat och dricka med underbart folk. Nu verkar det som att vi blir rätt så många med. Kul :) Ha en bra fredag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0