OH MY GOD!

Gaaah, det tidsinställda inlägget från imorse skrev jag verkligen inte imorse, utan igår kväll. Hade jag skrivit det imorse hade det inte alls låtit så glatt!

Imorse var jag så arg och stressad samtidigt. Vaknade vid kvart i 5 av att det var snö faan överallt. Alla skriver om det så behöver nog inte förklara. Men vid halv6 så fick jag lite smått panik. Jag skulle öppna på solrosen imorse och jag skulle egentligen ha cyklat ner, det kunde jag glömma. Att gå skulle ju ta typ en halvtimma och det är ju inte så kul vid halv6 på morgonen. Emma skulle egentligen ha bilen, men det kunde vi ordna till slut. När Alice och jag skulle åka så märkte jag när jag kom ut att vänster bakdörr på bilen står vidöppen och det är typ 3 dm snö i bilen, I BILEN! Helt sjukt var det. Jag hade tydligen glömt att stänga och låsa dörren igår när jag kom hem från Motala. Sen var lampan tänd med, så trodde att bilen inte skulle funka, men jag hade tur, så den funkade. Kunde lite smått irriterad och stressad åka ner till solrosen och ta emot barnen med god min! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0