MÅNDAG

Hej!

Idag har jag varit hemma. Jag hade inget jobb idag och sen så kände jag mig inte alls på topp, så det var ju skönt att jag ändå var ledig. Känner mig fortfarande inte helt kry. Var iväg och handlade precis och jag kallsvettades hela tiden, det är ju inte så kul. Men ska nog orka jobba imorn iaf. Ska tillbaka till pyretbarnen imorn och det kan man ju inte missa :)

Jag har annars bara tagit det lugnt här hemma idag. Pappa och jag kollade på en film förut. The List hette den och den var riktigt bra, se den! Nu ska jag borsta tänderna och ta på mig lite kläder, sen åka iväg till sporthallen för handbollsträning. Det ska jag nog orka med, sen hem och bara va.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0