HOME

Hemma från allt jag skulle göra. Träffade Helga gymmet och det var bara vi där, så himla skönt. Jag joggade, gick, körde lite på maskinerna och sen när Helga hade gått sprang jag skiten ur mig på löpbandet. Jag bara ökade takten som bara den och bara sprang tills jag dog typ. Det var sjukt jobbigt och det var tur att det bara var jag där, haha. När jag kom hem kollade jag på lite skidor. Ingen större framgång idag heller. Synd att det alltid är dom där norrbaggarna som ska ta hem allt, tur att dom inte hade något flyt på skidskyttet. Esch, egentligen bryr jag mig inte, det är bara så himla spännande!

Nu har jag precis målat mina naglar i marinblått, blev rätt så snyggt. Köpte det nere på Karins förut och handlade faktist en sån eye shadow fix grej, så att ögonskuggorna sitter där dom ska. Det är så irriterande när dom kladdar ihop och lägger sig i vecken, så hoppas den funkar. Sedan köpte jag en SVEA topp på rean på sporthörnan. Blir nog den ikväll :)

Nu ska jag kolla färdigt på Fringe, orkade inte det igår, sen ska jag duscha!



Ni får tänka bort att jag inte har tagit bort färgen som jag målat utanför på bilderna. Har inte hunnit det än.







 








Kommentarer
Postat av: elinmahrs

bästa nagellacket!!

2011-03-06 @ 09:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0