HAVE A NICE WEEK

Hemma från handbollsträningen och det var faktist skönt att komma bort lite. När man är hemma såhär en hel dag blir man lätt lite rastlös och har det tråkigt, så var skönt att gå till sporthallen en sväng. Kände mig inte helt på topp, men inte alls dåligt heller. Blir jobb imorn :) När jag kom hem åt jag en jättegod köttfärsgrej med ärtor, purjolök, buljong och så ris till det. Det är jätteenkelt, men det är så gott :)

Just nu sitter jag och kollar på Project Runway. Det har tydligen börjat en ny säsong. Efter det blir det En unge i minuten, Big Brother och Superstylisten Jonas. Ska hinna duscha med, sen ska jag sova!

Jobbar varje dag nu fram till helgen, så vi hörs senare i veckan! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0