DONE

Nu har jag duschat och ska alldeles straxt platta håret. Egentligen skulle jag haft vågigt hår med hjälp av trippeltången, men jag kände inte alls för det. Så ska platta håret och sen tupera en massa så det blir riktigt rockigt! Har hunnit göra iordning min tröja med. Blev inte så bra som jag hoppats, men helt okej. Sen har jag målat om mina naglar med. Det första blev så kladdigt och fult, så har målat naglarna svarta nu :)

Klockan 4 kommer Erika hem till mig och då ska hon sminka mig. Jag var sugen på en ordentlig sminkning ikväll, så hon ska hjälpa mig med det. Kommer bli kanon! Jag skulle vilja ha något liknande det på bilden, men Erika hade någon ny skugga som hon gärna ville testa på mig, så det blir säkert jättebra. Jag är riktigt spänd på att se hur det kommer att bli! Jag lovar, det kommer bli bilder på sminkningen sen. Hoppas bara jag hinner lägga in dom i bloggen ikväll, annars dyker det upp imorn. Hörs!





Bild från ERIKAS SMINKBLOGG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0