12 MARS

Sorry för den dåliga uppdateringen igår. Men vårat internet la av totalt, inget funkade på någon av datorerna, jag höll på att bli galen. Sen satt jag och försökte ordna upp det på min dator i säkert en timma och när det tillslut funkade på alla andra datorer så funkade det självklart inte på min. Tillslut gav jag upp och gick och la mig asförbannad. Men tog nya tag när jag gick upp imorse och då funkade det :) Jag måste lära mig att ha lite tålamod med tekniska saker. Oftast löser dom sig själva bara man väntar ut dom, så det ska jag komma ihåg.

Aja, hinner inte sitta här och babbla. Jag ska borsta tänderna, sen åka ner till gymmet en sväng. Hoppas det är lika tomt där som det var förra lördagen. Det är så skönt att träna då! Men nu måste jag dra. Ska springa förbi apoteket med. Hörs!






Någon som har en knallgul  ögonskugga?! Hör av er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0