FREDAG

Hallå folket!

Blir bara det här inlägget idag, har så mycket att stå i. En del viktiga saker, andra mindre viktiga, men måste ändå göras. Jag gick upp vid halv10 tiden imorse och har sedan dess lagat kycklingen, kokat pastan och gjort färdigt nästan hela pastasalladen som Samuel och jag ska ha med oss ikväll. Den blev lika god som vanligt. Jag ska ha i rödlök och fetaost med, sen blir det perfekt! Skjutsade precis Alice till en kompis med och har börjat packa.

Det jag ska göra mer är att packa färdigt allt (har en hel del kvar), duscha, måla naglarna, packa in allt i bilen och sen kolla att vi har allt med oss. Jag tror nog att jag har rätt så bra koll på det.

Så vid 4tiden rullar bilen mot Hallsberg och Järnvägen Cup i handboll. Årets roligaste helg är här!  





Söt-lillebror för många år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0