FREDAG



Åhh, vad skönt det är med fredag. Slutade jobbet för en stund sen och sitter just nu och väntar på att Emma ska komma hem. När hon gör det ska vi åka bort till lägenheten och städa. Så jag bara kan flytta in alla saker imorn. Efter det ska jag åka och hämta Mattias jobbarbil som jag ska låna imorn.

Ikväll blir det min sista natt i huset, eller såklart jag kanske kommer att sova här någon gång mer i framtiden. Men sista natten i min säng i huset iaf. Så ikväll ska vi väl laga nåt gott att äta och sen bara ha en myskväll. Är lite sugen på att spela Wall Street, så får väl se om jag får min vilja igenom. Sedan ska jag packa ner det sista.
Imorn blir det flytt för hela slanten!! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0