FREDAG

Idag har pappa och jag satt upp en massa saker på väggarna, bl a väggskåp, badrumsskåp, speglar och annat. Så nu är det inte mycket mer att göra. Ska självklart köpa tavlor, lampor, kuddar och en massa annat LullLull innan det är färdigt. Men inget mer att göra just nu. Sen var Amanda här en sväng med. Trevligt att prata med henne, trots att jag var lite upptagen samtidigt. Fick jättefina rosa ljuslyktor som redan har hittat sin plats på en tavellist ovanför tv:n. Tack så jättemycket!!

Nu har jag precis ätit lite Chili con carne och ska om en stund börja göra mig iordning. Men först ska jag kolla på ett avsnitt av Paradise Hotel. Ikväll blir det Harry Potter med lillebror i Motala. Sen ska vi väl äta nåt efter den. Vi hörs!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0