YESTERDAY

ETT HELT NYTT ÅR OCH DET KÄNNS VERKLIGEN ANNORLUNDA ....

eller inte ... Var det verkligen nyårsafton igår?! Jag hade en riktigt trevlig kväll igår, ingen höjdarkväll sådär, men det var roligt mesta tiden. Började med tre-rätters med Karin, Elin och Emilia. Det serverades mini-västerbotten-pajer och kräftsoppa till förrätt, kycklingfilé och potatisgratäng till huvudrätt och kladdkaka och glass till efterrätt. Det var ruggigt mumsigt, men alldeles för mättande.



Vid halv8tiden kom alla andra och då började festen. Vi drack, spelade spel, dansade, pratade massa skit och hade det riktigt bra helt enkelt. Det kändes iofs som en vanlig fest, inte nyårsafton, men det är ju inte så dumt det heller. Vid tolvslaget gick vi till någon grop, vet inte vad den hette, och drack bubbel och smällde raketer. Det var jättemysigt! Efter det gick vi tillbaka hem till Emilia&Molle och festade vidare. Kvällen dog ut lite vid halv3 och då försökte Karin och jag få tag på taxi, men det var två timmars väntetid, så snälla Elin kom och hämtade oss, TACK hjärtat!!



När jag kom hem mötte jag grannarna och sen gick jag in och sov!







Kommentarer
Postat av: elinmahrs

Varsegod, bara att bju igen :D

2011-01-01 @ 14:23:08
Postat av: emilia

det var faktist kyckling! :)

2011-01-01 @ 17:55:32
URL: http://emojlia.blogg.se/
Postat av: hannah

Ändrat! :)

2011-01-01 @ 18:07:28
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0