TISDAG

Förlåt att jag inte har skrivit i eftermiddag, men har liksom inte hunnit med det. När jag kom hem från jobbet vilade jag och samuel "skavfötters" i soffan till lite handboll. Efter det tog vi hand om Alice. Vi käkade lite mat, alice badade i badkaret, vi bakade kärleksmums/snoddas/mockarutor och hade det myspys! Nu sitter jag i soffan och väntar på att handbollen ska börja. Hoppas på vinst, så vi slipper möta Frankrike (om Frankrike också vinner ikväll) i semin. Känns som att det är bättre att möta Spanien, men det vet man ju aldrig. En vinst är ju alltid skönast!

Har varit lite smått irriterad här hela kvällen. Min kamerajävel har fått fötter och sprungit iväg. Jag blir så förbannad på det. Hade den senast i söndags på handbollsmatchen, men efter det tog jag hem den och la in videos. Så jag hade den senast här hemma vad jag kan minnas. Nånstans måste den ju finnas, men det gör den inte, gaaah!! Imorn ska jag vända uppochner på allt här hemma!!

Nee, nu blir det handboll, sen duschen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0