ONSDAG

Nu har jag suttit vid datorn enda sen jag gick upp, så nu är det dags att hitta på något annat. Jag ska nog ta och hoppa in i duschen nu och efter det ska jag börja packa upp alla saker som jag hade med mig till Hallbybollen. Det är en del att plocka in i lådorna och en massa som ska till tvätten. Men har typ levt i träningsoverallen, så har inte mycket tvätt heller. Det är bara jobbigt att packa upp allt.

När jag har gjort det är det dags att börja göra mig iordning. Ikväll ska vi bort till Anna och Thomas och äta lite mat, så det är bäst att jag ser lite skaplig ut då. Utvilad är jag iaf, eftersom jag gick och la mig vid tio igår kväll och vaknade vid halv11 imorse. Men det är dags för mig att sätta igång. Vi hörs senare!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0