LÖRDAG

Då var man hemma från sporthallen. Damerna vann med endast en boll efter en bra första halvlek och en rätt så bra inledning på andra. Sen fastnade man totalt när Västerås punktade bort ibland två och i vissa fall tre spelare. Så Västerås kunde knappa in och var ett litet mål ifrån att vinna. Men med några tursamma utvisningar, så kunde tjejerna hålla undan! Satt och tjatade sönder matchen med Amanda, men så är det. Vi tjejer kan ju iaf göra två saker samtidigt!

När jag kom hem kollade jag på skidskyttet där Björn Ferry slutade tvåa efter ett riktigt jämnt skytte. Just nu sitter jag i soffan och ska kolla Norge-Spanien i handbolls-vm. Efter det måste jag byta kläder och fräscha till mig lite. Vid halv6 kommer Amanda och hämtar mig och då åker vi in till Motala. Vi ska till Emilia, äta lite god mat, kolla Sverige-Serbien och prata av oss. Blir ingen utgång för min del ikväll, spar mig till nästa helg.

Men vi får höras när jag kommer hem sent ikväll :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0