30 Januari

Såå, nu orkar jag skriva lite. Var inte alltför trött eller dålig när jag vaknade imorse. Det var riktigt skönt faktist. Men jag valde ändå att inte åka med till Norrköping på handbollsmatchen. Men jag fick uppdateringar av pappa hela tiden. I halvtid låg grabbarna under med två bollar. Kändes lite tungt sådär, men inte omöjligt. Sedan fick jag ett sms där det stod lika och sen hade vi gått om. Matchen slutade 17-14 till grabbarna, vilket var helt underbart att höra! Det betyder 2poäng till oss och är nu bara 2 poäng från tredjeplatsen i tabellen. Det ser ljust ut. Med några matcher mindre spelade med. Nästa helg tar vi oss an tre matcher på två dagar. Blir great!!

Så, nu är jag glad. Sitter och kollar på tv och väntar på att handbollen ska börja. Nu tar vi hem bronset!! Men först ska jag tömma diskmaskinen, tvättmaskinen och lite annat. Sen heja fram Sverige! Ikväll blir det nog hockey.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0