27 Januari

Pigg och glad, kexchoklad! Vaknade med ont i halsen och huvudvärk idag med, men det försvinner nog snart hoppas jag. Skönt med sovmorgon, så är jättepigg nu och redo för lite jobb. Har precis ätit en stadig frukost, så jag står mig fram till mellanmålet. Börjar jobba efter lunch, så jag hinner inte äta nåt innan. Därför kommer jag vara rätt så hungrig när vi ska äta mellanmål.

Nu ska jag sitta i soffan en stund och slöa lite innan jag ska börja göra mig iordning. Sminka mig, borsta tänderna och allt sånt där. Sen så sticker jag iväg till Vitsippan igen. Jobbar på Eken rätt så mycket nu i veckorna som kommer. Bara eftermiddag idag, så kommer hem runt halv5. Men hinner nog inte skriva nåt då, utan jag sticker direkt till handbollsträningen.

Men vi får se när vi hörs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0