26 Januari

Åhh, jag har blandade känslor den här morgonen. Jag lyckades hitta min kamera igår och det var så underbart. Jag skäms nästan över vart jag hittade den. Jag har en förmåga att lägga saker i det jag har på mig, sen åker det iväg nånstans. Kanske i byrålådan eller i tvätten, men jag hittade kameran i fickan på min morgonrock. Jag blev så lycklig att jag väckte hela huset. Nu till det jobbiga, innan jag gick och la mig igår kollade jag på Sofias Änglar. Spårlöst kan slänga sig i väggen alltså. Det här är årets nya bölprogram. Ni måste se avsnittet från igår. Det var bland det jobbigaste jag kollat på på länge. Mår fortfarande dåligt, usch! Men kolla på det...

Nu måste jag sminka mig och borsta tänderna. Jobbar Vitsippan idag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0