20 Januari

Vilken härlig dag! Känner redan på mig att det kommer bli en riktigt bra dag. Inte nog med att jag är ledig, så ska jag ikväll på handbolls-vm i linköping med mina små handbollsgrabbar! Det kommer bli kanon.

Nu har jag precis ätit lite frukost och ska måla mina naglar. Jag tror jag ska köra på leopard-naglarna, fast istället för dom rätta leopardfärgerna beige-guldigt och det, så ska jag ta lite brun-grått istället. Så det matchar mina tights som jag ska ha på mig idag. Jag tror det blir ännu snyggare. Någon dag ska jag testa att ha silver istället, det blir nog snyggt det med. Men det är bäst jag sätter igång, ska hinna duscha och sånt där med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0