2 Januari

Slänger in ett inlägg såhär lite snabbt. Har precis ätit lite frukost och gjort iordning mig. Har faktist packat färdigt allt förutom datorn och dataladdaren såklart. Men det åker ner så fort jag skrivet det här. Det är bäst att börja packa ut alla saker i bilen. Det är det som brukar ta längst tid, även fast man inte tror det. Samuel och jag åker till sporthallen vid tjugo över 10 och sen åker vi vidare med laget till Jönköping vid halv 11.

När vi kommer fram ska vi åka till skolan där vi ska bo. Vi bor på John Bauer gymnasiet, som ligger precis vid den gröna entren till A6. Kollade in stället när vi var där i torsdags. Eller inte inuti, men utanför, så jag visste vart  vi skulle. Det verkar vara fint, eller det är en gammal tegelbyggnad som ligger tillsammans med en massa kontor. Så jag vet inte alls hur det ser ut inuti. Kanske tar ett på bilder och visar er ikväll, imorn eller någon gång.

Nu är det dags att börja packa ut. Vårat lag 2 spelar sin första match vid 13.30 idag och sen ska vi kolla på både F97 och F96 och hinna med att äta. Vi hörs kanske ikväll, annars hörs vi imorn!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0