15 Januari

Dåligt med bloggande idag. Och det kommer fortsätta lite så tyvärr.



Har precis varit nere på stan och handlat lite presenter. Både inflyttningspresent till Madde och Tompa och handlat present till mitt kusinbarn Max som fyller två år. När jag kom hem gjorde jag iordning mig och här sitter jag nu. Känns lite tråkigt att det blir så kortfattat, men jag hinner inte skriva en massa just nu. Vi ska åka till Motala om 10 minuter, så är lite stressad. Vi ska som sagt hem till Madde, Tompa och Max och fira Max som fyller 2 år. Efter det blir det kanske ett besök hemma hos Farmor och sen hem igen.

Vi hörs när jag kommer hem. Kanske blir motala ikväll igen.








Kommentarer
Postat av: Sanna

vi ska va hos josse ikväll och dricka lite vin! så åk in till motala och kom upp till oss? :)

2011-01-15 @ 14:50:05
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0