TORSDAG 17 Februari

HejsSvejs igen!

Nu börjar det närma sig helg och jag börjar bli lite bloggsugen. Tänkte bara lägga in lite bilder idag, så blir inget annat. Har varit hos frissan idag. Jag gjorde inget speciellt, utan bara lite ljusa slingor och sen började jag att försöka få bort mitt mörka som jag har i håret, så nu är det lite kola-färgat. Men efter en blekning till är det nog borta. Ser lite halvrolig ut i håret nu med den färgen, annars är det lite ljusare. E4:an som jag hade i hårbotten är borta nu iaf :) Man ser inte så mycket på bilderna, men det ser lite fräschare ut.

Efter frissan var jag en sväng på solariet. Det behövdes!

Vi hörs lite mer imorn kväll, då det äntligen är helg! :)






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0