HOME

Nu är jag hemma från jobbet. Blev en lång dag, men har haft det bra ändå. Glass, Hamburgare och en massa lek och stoj. Det trivs jag med :) Just nu sitter jag och på något lustigt sätt som jag inte kommer ihåg, eller iofs, det var nog för att jag kollade vilka som ska vara med i Melodifestivalen. Såg att Anders Fernette fd Johansson ska vara med, såå underbart! Min gamla Fame Factory favorit, han kommer vara super imorgon. Så det var nog därför jag just nu sitter och lyssna på en massa gamla Fame Factory låtar med bl a Anders Johansson, Karl Martindahl, Fredrik Furu och Maja Gullstrand m.m. Jag blir så nostalgisk alltså, skulle kunna sitta i flera timmar och kolla på en massa youtubeklipp. Men nu får det snart vara nog!

Jag ska bjuda er på ett litet favoritklipp från min desperata Fame Factory tid :)




 





Kommentarer
Postat av: emilia

du får jättegärna komma hit imorn och kolla melodifestivalen å mysa, om du vill :)

2011-02-25 @ 18:51:41
URL: http://emojlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0